В рамках Всеукраїнського тижня права у Васьковицькому ліцеї проходять такі заходи:
1. Тренінг на тему: «Знаємо та реалізовуємо свої права». Визначено основні правила роботи групи: добровільність, щирість, відвертість, активність, взаємоповага, «один говорить – всі слухають», говорити коротко і по черзі, «працюємо творчо ». Мета цього заходу - познайомити учнів зі змістом основних статей Загальної Декларації прав людини, Конвенцією ООН про права дитини, Конституцією України, допомогти запам'ятати основні поняття, а також виховувати людяність, почуття чуйності, доброти.
2. Конкурс малюнків на тему "Мої права".
3. Відеолекторій на тему: «Права дитини. Конвенція ООН з прав дитини». Учням надано матеріал про те, що Конвенція ООН з прав дитини, яка була підписана Україною 21 лютого 1990 року та набрала чинності в Україні 27 вересня 1991 року, стала першим документом з питань захисту дітей.
Обговорено права дитини: на життя, на ім’я, на набуття громадянства, на піклування з боку батьків, на збереження своєї індивідуальності, право бути заслуханою у ході будь-якого розгляду, що стосується дитини; право на свободу совісті та релігії; право на особисте та сімейне життя; недоторканість житла; таємницю кореспонденції; право користуватися найдосконалішими послугами системи охорони здоров’я; благами соціального забезпечення; на рівень життя, необхідний для її розвитку; на освіту; на відпочинок; на особливий захист: від викрадень та продажу, від фізичних форм експлуатації, фізичного та психологічного насильства, участі у військових діях; право на вжиття державою всіх необхідних заходів щодо сприяння фізичному та психологічному відновленню та соціальній інтеграції дитини, яка стала жертвою зловживань або злочину. Учні висловлювали свою думку з того чи іншого права та обґрунтовували своє бачення вирішення проблеми порушення прав дітей.
Обговорено права дитини: на життя, на ім’я, на набуття громадянства, на піклування з боку батьків, на збереження своєї індивідуальності, право бути заслуханою у ході будь-якого розгляду, що стосується дитини; право на свободу совісті та релігії; право на особисте та сімейне життя; недоторканість житла; таємницю кореспонденції; право користуватися найдосконалішими послугами системи охорони здоров’я; благами соціального забезпечення; на рівень життя, необхідний для її розвитку; на освіту; на відпочинок; на особливий захист: від викрадень та продажу, від фізичних форм експлуатації, фізичного та психологічного насильства, участі у військових діях; право на вжиття державою всіх необхідних заходів щодо сприяння фізичному та психологічному відновленню та соціальній інтеграції дитини, яка стала жертвою зловживань або злочину. Учні висловлювали свою думку з того чи іншого права та обґрунтовували своє бачення вирішення проблеми порушення прав дітей.
Педагог-організатор Світлана Маліновська
Практичний психолог Юлія Ісмаїлова
Найкращі малюнки:
Кириличишиной Тетяни
Левківського Миколи